090921

Sämsta sämsta sämsta natten! Gårdagen var inte heller den bästa men jag ska inte klaga för idag tar vi nya tag och ikväll bjuds det på fotboll. Pappa vann fyra biljetter till IFK-Syrianska. Nice nice. Det blir jag, pappa, bror och så Felice som fick den underbara äran att följa med ! ;D
Nu ska jag gå och fixa lite käk, slänga mig i soffan o slöa. Måste plugga också. Nice nice . Nepp nepp.
Hörs senare. Bye

Så här såg min helg ut btw:


I fredags kom Amandis förbi, vi gick och köpte Ben & Jerry's och myste. PÅ kvällen vart jag sjuk och spenderade kvällen i min säng, kollade på Dirty Dancing och sjöng högt med i låtarna.

Lördagen bestog utav nitar, kedjor, oranga naglar , vin och massa dans. Grattulerade även Denise som fyllde. Hon fick rosor som varken var röda eller rosa utan lite mitt i mellan ;D haha sorry lite intärnt där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0