090916

Fy fasen jag får panik. Min hosta har blivit värre! I natt kunde jag inte sova för att min hals skulle jäklas med mig och idag har jag kanske sagt tre ord samanlagt bara för att förhindra en hostatack. Men för att se något komiskt i allt tragiska. Idag fick jag ett ganska så viktigt samtal på min lur. Det var en dam med ganska så stel och ointresserad röst som ringde mig. Mitt i samtalet börjar jag hosta, försöker sluta men det går verkligen inte, damen i andra luren forsätter prata som om ingenting trotts att det låter som att jag ska dö och kommer emot kräksreflexen x antal gånger. Försöker dricka lite tea för att de ska gå över men nej. Notera nu att damen fortfarande pratar på om papper och liknande. Tillslut får jag i alla fall fram : förlåt kan du vänta lite? Varpå damen svarar: Jadå, du kanske vill hosta klart?
Humm....jo kanske ville jag de. Så typiskt att sånt ska hända när det verkligen inte får hända!
Nu ska jag forsätta med det jag håller på med. Kanske äta en macka och sedan vila . Jag är lite trött faktiskt !
Pussiluuu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig !<3 / Elin

2009-09-16 @ 19:25:08
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0