090914


Det här bestod en stor del utav min fredag utav. Piggelinshots. Yummi , de går verkligen hem ( notera Felice i bakgruden). Men trotts att det blev en del dricka så vart jag bara så där lagom , ni vet lilla landet lagom full , så som det ska vara, det jag inte fattar är hur jag kunde må som om jag halsat en hel 70's dagen efter. Antar att jag börjar bli en oldie. Så efter som min kropp var så osammarbetsvillig i lördags så fick det bli en mysig filmkväll hemma hos Disa, två och en halv film hann vi med. SÅ JAAH !
Nu ska jag hoppa i sängs, börjar bli förkyld. Känns lite som att ett litet , litet monster sitter och river i min hals och eftersom jag drukigt två koppar tea idag så är det nog bara vila som saknas, sen är jag på topp igen.
Höres i möra . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0