090905

Nej vet ni vad ? Jag gick inte ut igår. Jag gick från partyfredag till mysfredag i stället. Bytte alkoholen mot Chips och cola , musiken mot två urdåliga filmer . Men jag ska säga er att jag inte ångrar mig för fem öre , i stället drar jag ut ikväll. PartyLördag funkar väl lika bra ! =)
Innan jag springer ut och skakar min lurrviga så ska jag följa med moster Petra och kolla på extrem långa killar som försöker kasta en boll i en korg. Med andra ord basket. Ser fram emot det som fasen men jag måste erkänna att jag inte kan ett skit om sporten och troligen kommer sitta där som ett fån.
Nu ska jag gå och tvätta mig och klura ut vad jag ska ha på mig ikväll. Har en svag aning men det hinner kanske ändras.
Smell yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0