091008

Jag är på G till ett nytt liv, jag ska ändra mina vanor. Hur många gånger har jag inte sagt det lyckats i en vecka och sedan fortsatt äta onyttigt och den enda motionen jag får är den korta biten till och från stan. Den här gången ska jag i alla fall se till att klara det. Laddar upp med nyttig gröt nu och efter det blir det en timmes vandring. Efter det ska jag till arbetsförmedligen och fixa lite papper. Nu kan jag även passa på att svara på en fråga jag fick igår: Nej jag har inget jobb utan är arbetssökande/ mellan 2 jobb som det så fint heter. Ska se till att skaffa mig ett jobb så fort som möjligt, känner att jag börjar krypa på väggarna vilken minut som helst!
Time 2 go ! Bye


Felice och jag igår . Jag ser ut som en ballong ready to take of !


Tänker på er Felice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0