091026. Don't stop, make it pop

Wake up in the morning feeling like P Diddy
Put my glasses on, I’m out the door - I’m gonna hit this city
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I ain’t coming back



Underbaraste helgen på länge. Fasen vad kul jag har haft. Party både fredag och lördag, men måste säga att lördagen helt klart slog fredagen med hästlängder !  Började hemma hos Amandas syrra med vin och favolåten. Dans snack och massa posekort. Här har ni min lördag i bilder! Enjoy

Sen stack vi iväg till Otten och det var lika god stämning där må jag säga !



Nu: Hopp i sängs. Så trött att jag nästan spyr. Men bara nästan ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0