091003

Fredag igen , gud vad sabbt det går. Sitter här och lyssnar på bästa musiken i min slitna mjukisdress, tror inte jag har sett några slitnare brallor and that's why i like them! =) Som ni märker så skippade jag utgång helt och hållet idag, kände inte för det plus att höstförkylningen sakta men säkert kryper sig på.
Hur har min dag sett ut då? Jo jag har varit på min förra arbetsplats och checkade läget, saknar alla jättemycke. Pratade skit och fick tipps till Cv. Efter det blev det stan med Felice. Det är nog det som skett idag. Lite trisst men sant ! =)
Nu ska jag kila vidare tror jag. Kanske avslutar denna fredag med att läsa Sex and the city. Min nya investering.


Till er som ska ut och skaka rumpa i helgen:
Här har ni min nya partylåt, Pitbull går alltid hem eller hur !
Pitbull ft Nina Sky - Boom Bounce <-- klicka =)

See yaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0