091012

Tro på att drömmar går i uppfyllelse, för det gör dom.
Varje dag!


Stod i mitt horoskop att det skulle bli en mycket bra dag idag. Hoppas så, har tagit ut lite ilska på brorsans boxningssäck och så ska jag möta Felice på stan om ett litet tag. Så jorå en bra dag ska vi nog kunna fixa till.
Ska vara barnvakt en lite stund idag också, skulle varit det över natten men mamma erbjöd sig att göra det så jag kan få en god natts sömn i min egna säng ! Tack mamms det var sött av dig =)
Ska passa på att städa lite ikväll för på lördag smäller det, då får jag nya tapeter i mitt rum , gudars vad fint det kommer bli. Happy as a hippo !

/Daniella

Kommentarer
Postat av: Disa

någon som har tittat på one tre hill kanske?:P

öööh, ska vi börja med boxning? skulle vara hur kul och nyttigt som helst ju! få ut varenda liiiiiten agretion! HELL YEAH!:) ditt rum kommer bli klooockish!:) PUSS1

2009-10-15 @ 13:23:46
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0