091004

Arsenal-Blackburn 6-2 Sug på den ! Fasen vad jag och Disa hoppade runt i soffan och när Fabregas passade Walcott som sköt in i mål satt jag bokstavligt talat i Disas knä. Min man det där. Mamma kom in och kollade lite snett på oss och undrade varför vi satt och hånglade i soffan ! ;D
Efter matchen gick jag och Disa till coffee och fikade. Brevid oss satt en kille, helt från igen stan börjar han prata med oss , frågar om jag färgat håret och om min pappa är snäll varpå jag svarar : Klart han är snäll , han är jätte jätte snäll. Killen kollar lite finurligt på mig och säger: jaså....hur snäll ?

Ja du mysko typ . Ska gå och lägga mig nu tror jag. Stod i mirr horoskop att jag ska finna massa lösninar i morgon, bäst att jag är pigg och glad när det väl händer!  Smell yaa =)

Kommentarer
Postat av: Disa

awwiii våra killar är bra heta dom! :D fan vi måste dit och titta på en match ngn gång! viiilken jävla känsla! kan vi hoppa runt där istället, på emirates :D

Klockrent ju! Puss gumman!:)

2009-10-05 @ 00:53:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0