091003

Nu har jag kommit hem från stan. Iskall om fötterna men lika glad för det ! Fikade med mina bästa tjejor idag , Felice , Disa och sist men inte mins Elin . Fasen vad länge sedan det var man såg henne. Skitkul. Vi satt och klappade hennes söta lilla kulmage hela kvällen. Jag försökte även bli bundis med det lilla livet. ;D
Var i alla fall mycket mysigt. Massa massa skratt och Dagens kommetar gick till Elin.
En bit bort på Mc Donalds sitter en höggravid tjej och kollar snett. En riktig Bitter sak om jag får säga det själv :P. Disa säger åt Elin att så får inte hon bli. Då kläcker Elin ut: Som att jag ens kommer visa mig ute när jag ser ut så där !
Söt. Då vet vi vart vi hittar henne när hon gått och blivit stor !
Nu ska jag slänga mig i sängen, Kanske tar svängen förbi köket och ser om jag kan hitta något gott.


Jag och Elin för länge sedan. Söta som få.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi :D <3

2009-10-04 @ 10:33:35
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0