091116.

Sitter o fillosoferar, tänker på min framtid och letar insperation i mina favorit bloggar. Tänkte strax krypa ner i min säng o glo på film, vet att det är en bra på kanal 9 nu. Men innan ska jag väl passa på o berätta om min helg lite kortfattat. Den har bestått utav fotbollscup med mina goa vänner. Slutade vid halv 6 på morgonen, det var jäkligt kul. Allra hellst mot slutet när vi alla började bli trötta. På lördagen var det 50-talsfest hos Felicias syster följt av utgång. Var helt okej, trevligt liksom !=) Tyvärr har jag nog inga bilder från helgen, hade varit kul o visa hur snygga vi var i våra 50-tals kläder men tydligen såg jag och Felice ut som skit på den bilden. Bara att acceptera, ibland blir man långt i från snygg på bilder. =P

Puss o kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt dålig uppdatering!

2009-11-22 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0