091108

Söndag = Söndagsångest ? Hmm jag vet i fasen, sitter i alla fall här med en hel myrstack i skallen.
Igår var det party, helt okej kväll. Massa dans och skratt med mina bästa. Jag måste säga att jag gillar mina vänner väldigt mycket och jag är väldigt väldigt glad att jag har er och att ni alltid lyssnar och förstår ! ♥ Idag har vi haft lite farsdag-firande här hemma med god mat, efterrätt, morfar ♥ och mys framför Djurgården - Assyriska. Hur mys är inte det !
Nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng, lyssna på lite peppmusik och sedan somna sött. I morgon är en ny dag. En ny dag med nya krafter. Låter prima i mina öron!


I try harder, more than ever before
Slowly I started to trust my heart so much more
Now I know that I'm wiser
I've learned a lot from this game
Clearly I see that, all we have been through has just made us stronger


(Tone Damli Aaberge- I know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0