091104


Jag gjorde nyss bort mig så extremt , blir inte ens chockad. Så typiskt mig att det inte är sant. Tänker bara ge mig själv en blick och himla med ögonen. Jaja vad ska man göra , jag måste ju leva med mig sjävl hela livet ! haha. Idag har det varit en supermysig dag. Lagat supergod mat till familjen och fikat med Felice och Disa och så har jag självklart tjutit över snön. Var i hela fridens namn kom den i från. Iskallt ! Visste inte ens att det snöade förns jag loggade in på Facebook och alla hette nått i stil med: Jaaa det snöar!
Vadå Ja ? Ge mig sol och värme.

Nu: mat! Sen: Fråga Olle dokumentären! Senare: Date med kudden!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är :)<3

2009-11-06 @ 12:36:23
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0