090530

Dåligt seg jag känner mig idag . Typ 19.00 idag blev jag bakis och nu är mitt huvud verkligen inte med för 5 öre. Men det var hur kul som hellst igår . Vi började hemma hos mig med paketöppning följt utav mat efter det satt vi på balkongen och drack, tjattrade och hade trevligt. Blev även fixad utav Amanada och Jessica. Hår och smink. Uhh så bra det är att fylla år ! =D Ute blev det massa dans och goda drinkar . Två shots slank även ner ! =D Efter krogen fick vi något ryck och stack ett helt gäng till Lövfstadslott. De var nått om spökjakt. Vi hittade inga spöken men vi stötte på två ugglebäbisar. Söta som satan . aldrig sett en uggla förut och allra hellst inte så nära !


Jag och Jessica inne på toan. Jag ser lite ansträngd ut på bilden . haha ;D

Jag: ohh jag vill peta på ugglan
Frida: nej Danni du får inte!
Jag: Men jag vill
Frida: Nej
Jag: Joo..snälla
Frida: Nej du får inte.
Jag: Varför ?
Frida: Men nej då kommer inte mamma vilja ha tillbaka honom!
Jag (med ett lidande tonfall) : Meen neeej det vill jag ju inte ! Jag vill ha en Uggla ! Japp det vill jag !

Jag har väldigt dåligt med bilder just för tillfället . men det kommer ! Håll utkik ! =D

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde lika gärna ha petat på den, för den har inte en chans att klara sig utanför boet. Troligtvis blev dne uppäten av skator/måsar eller något annat djur.

2009-06-22 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0