090531

Idag var jag uppe med tuppen . Halv 11 kom nämligen morfar och moster Petra hit och firade mig. Blev kladdkaka, en kopp tea och en kaffe på det. Mumms ! Om ett tag ska jag ut i solen . Jag och morsan (kanske pappa) ska dra på långpromenix. Blir att köpa hårfärg och plastmuggar på vägen också. Förberedelser för studenten nu! =D På onsdag kör vi. Jag drar på mig mössan en dag tidigare. Orka att våran skola ska vara sena och ha mösspåtagning på torsdag. Funkar ju inte ! Nu ska jag ut till morfar och mamma på balkongen . Men vi hörs senare idag.
Måste ju visa allt fint jag fick av tjejorna i fredags ! ♥ (=


Jag och mina söta i fredags . Snodde bilden från Julia ! (=




Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Louiise

Ohh, det var så kul stumpan <3

2009-05-31 @ 20:20:16
Postat av: Fani

aa just det, våran mösspåtagning är ju på torsdag ja. what the hell's wrong with our school alltså? idioter fan x| men aa, vi drar på mössorna på onsdag ja. då kööööör viiiii! :D pusspusspuss

2009-06-01 @ 14:43:41
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0