090531 <3

Åh underbara dag ! Har varit på promenix med familjen, köpt hårfärg, småskit och en liten liten elgrill !
Så nu har vi käkat grillat kött , pomme , sallad med grillade majskorn sen toppade vi det med vitlökssås ! Mumms fillibabbaa =) Tror allt att jag blivit lite brun idag också, har suttit på balkongen och solat, sjukt skönt. Men i morgon tar vi i med hårdhandskarna. Ny bikini och sol i parken ! =D

Nu måste jag dra på mig kläder . Mamma, jag och pappa ska dra till mormors minneslund och säga grattis på morsdag. Saknar henne sjukt mycket just nu .♥



Har bilder från i fredags nu . Kommer upp ikväll om jag orkar !

Love

Kommentarer
Postat av: PW

Saknar henne också!!!!!! Kram

2009-06-01 @ 13:17:06
Postat av: Fani

oh njaammiiii! :| puss<3

2009-06-01 @ 14:42:34
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0