090527- Lillan wiking

Lillan Wiking
+ 090505



Saknar mormor. Så orättvist att en sådan godhjärtad människa ska få lida så som mormor fick.
Har ännu inte fattat att det är sant. Att hon inte kommer tillbaka. Att hon aldrig kommer ringa bara för att se hur allt är.
Man tror att ens mormor ska leva för alltid, även om man vet att det inte är sant. Jag hatar att det inte är sant.
Jag trodde att hon skulle finnas kvar på min student, att hon skulle få se mig i min vita klänning och studentmössan på huvudet. Jag vet hur gärna hon ville se det och hur gärna hon ville vara med. Fasen att allt ska gå så fort.
Jag har i alla fall lärt mig massor utav min mormor, saker jag kommer ha med mig hela livet.
Jag kommer alltid sakna henne och allt jag ser påminner om henne.
Resten av mitt liv kommer jag hylla hennes liv.
Bästa mormor. Du var älskad av så många och alla kommer minnas din starka och underbara personlighet.
Älskar dig ♥


090525
Finaste begravningen. Mormor älskade rosa. (=


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kommer alltid finnas med dig, även om du inte ser henne , så kommer du alltid känna hennes närvaro !

Jag beklagar sorgen, och allt det du berättat, hon var en stark person och det har du ärft! Jag älskar dig Daniella Wiking, <3 Finns alltid här för dig!

2009-05-27 @ 13:26:38
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Fani

beklagar verkligen sorgen danni. <3

2009-05-27 @ 14:44:38
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0