090308

God kväll .

Sorry för kass uppdatering . Skulle slänga in ett inlägg förut idag men då dummade sig internet. Sitter forfarande och tjuvar på någon annans ! Mahaha Jag är en skurk.

Igår firade vi Amanda . Det var skittrevligt. Först var vi hemma hos hennes syrra och förfestade lite. Efter lite vin, en shot och en cider på vägen bar det av till krogen. Det var helt okej ute, kunde varit bättre musik och så kunde jag struntat i sista shoten ute . Hmm lätt att vara efterklok ! ;D

Idag har jag varit helt död . Haft ont i huvudet och mått lite smått illa . Blev inte många timmars sömn så i natt kommer jag nog sova som en stock ! =D 
Eftersom jag varit bakis idag så har min kväll varit ganska så lugn. Tittat på film (vet inte vad den hette) och svullat chips och cola med en vän ! Trevlans.

Nu ska jag snart gå och leta efter min fjärris till tv:n . Den är helt försvunnen. Hmm.....


Hum ...det går inte att ladda upp bilder så ni får nöja er med en på Amanda och Maija så länge !

Natti <3


Kommentarer
Postat av: amanda

BÄSTA DU :)

2009-03-08 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0