090330

Hallå ute i stugorna. Hoppas det mås bra , Själv mår jag lite konstigt. Vet inte varför men det är lite skit samma =P
Idag har jag gått i skolan till halv tolv. Efter det drog jag och Disa och fikade en lite stund. Vid tre kom Lussan och Emma hit , vi satt och snackade om vad som hänt i våra liv sen sist vi sågs (vilket var på tok för länge sen) och drack kaffe. Mysigt som faan ! =D
Nu sitter jag och lyssnar på massa godigar från back in the days, har kollat på massa kort också . Huuhuu inte att leka med ! Borde lägga ut lite i bloggen någon dag . Typ i morgon ! Hahaha ingen sitter säker nu ! ;D


Geee mig sommar nu !! Men vädret är på god väg nu ! 13 plus i veckan läste jag !
Wihuuu Sverige jublar över det varma vädret ! ;D


Ps.
Fick reda på en hämsk sak om en i min förra klass . Tänker på dig Tobbe ! Krya på dig ! Ds.

Kommentarer
Postat av: Louise

De var mys o ses igen :) Får vi göra om <3

2009-03-31 @ 18:47:31
Postat av: Felice

Bilden ifrån rix Fm, då du hade feber och var såååå lycklig, remember xD ? <3

2009-03-31 @ 23:45:59
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0