090323 - En helt vanlig måndagsmorgon ?

Mamma springer in i mitt rum , Kollar sig i spegeln springer sedan ut och bablar med Stoffe. Jag ligger i sängen och halvsover och på något vänster får jag för mig att hon och pappa ska dra och välja tapeter utan mig och Stoffe var på jag blir galen och försöker få fram ljud ! Bara det att jag drömmer att jag är hes och det enda som lämnar min mun är :
Jag: Ihhhhh.......!
Efter ett bra tag kommer till slut riktiga ord ut !
Jag: MAMMMAAAAA ! KOOOOOOOM !
Mamma : Jaa vad är det ? =D Vilken tröja ska jag ha på mig ? Den här eller den här?
Jag : Den första ! (helt lugn)
Mamma: Okej ! Bra hihihi
Jag : VAD FAAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG ?
Mamma: Hahaha va ?
Jag : VARFÖR SKA INTE VI MED FÖR ?
Mamma : Vill du med mig till jobbet ? Hahahahaha
Jag: Jobbet ? va ? Ska ni inte välja tapeter idag ? Vad är det för dag ?
Mamma : Lilla gumman , vi ska välja taper på onsdag . Det är måndag idag !

Japp så här började min morgon ! En helt vanlig morgon. Folk springer in och ut från mitt rum , jag snackar i sömnen och ingen tar mig på allvar ! Dom har väl lärt sig att det jag säger på morgonen inte är något att ha !
Vid 8 kom Disafisa hem till mig , sminkade sig och sedan drack vi kaffe och åt macka ! Mys ....
Mitt i det mysiga klampar Felice in och skrämmer skiten ur oss va på jag skriker:
DIN JÄLVA PIIIIP DRA ÅT PIIIP !
Japp när jag blir rädd kan jag inte kontolera mina ord . Tur att Felice vet att jag inte menar något ont . I stället går hon in i mitt rum och asgarvar !
Rolig morgon med andra ord ! Nu ska jag återgå till att göra igenting . Hörs ikväll ! <3


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0