090315 - Söndag och lite lördag

Hallojs !
Söndag idag , ganska så skönt faktiskt ! Bestämde mig igår för att jag skulle ha en sån där riktigt skön och slapp söndag. Vakna sent , släpa sig in i köket , dricka kaffe och käka skinkmacka, sitta kvar vid köksbordet länge och kolla in i folks fönster. De är så långt jag har kommit än så länge ! Ska fortsätta min perfekta söndag med plock i rummet , spela nitendo 64 , duscha och kolla på alla härliga söndags-serier !

Igår kom Disa och Felice hit på kvällen . Vi sminkade oss lite , gjorde spaghetti med majs och örtsalt och fikade ! Skitmys !  Har varit en bra helg ! =D


Kommentarer
Postat av: Julia

tack gums! sööötbild :D (L)

2009-03-17 @ 12:37:18
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0