090314

Jag är uppe med tuppen på en lördag . Helt sjukt ! Idag vaknade jag klockan 8 och sen dess har jag varit vaken . Underbart , underbart .
Nu ska jag hoppa in i duschen , efter det blir de frukost och göra sig i ordning för att sedan dra på barnkalas ! Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men det löser sig ! =)

Igår var jag bara hemma och mös. Kollade film , käkade glass och drack cola ! Najsbajs ha !?


Ser ut som värsta stroppen men så här var jag i alla fall klädd igår !
Jeans
Tunika
Armband och klocka
Skärp
Självklart svarta naglar ! =D

Kommentarer
Postat av: DK

Den sötste stroppen i så fall :)

2009-03-15 @ 11:53:09
URL: http://www.danielkarlsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0