090311

God kväller mina damer och herrar !

Vad händer där ute ?! Jag kom i alla fall nyss hem från en mysig fika med Elin och Disa. KanelTea och tjejsnack mitt i veckan, kan det bli bättre ?! =D

Nu sitter jag i sängen med Elin , hon pluggar och jag sitter och tjurar framför Arsenal-matchen. Kan dom snälla göra ett mål så jag slipper gråta ikväll ?! Jag är grymt dålig förlorare ! USCH !

Annars har min dag varit bra . Hade möte idag med min mentor jag studierektor om att hoppa av historian , det fick jag ! Yippiii ! =D Sen har jag blivit fotad i studion också . Alltid kul , för att vara ärlig så är jag allt en liten linslus . Har jag varit sen jag var lite och kommer nog alltid vara ! =D


Nu ska jag nog krypa ner under täcket och försöka sova . Fick en anonym kommentar idag . Någon som håller med mig om att jag borde städa mitt rum . Jag ska göra det i morrn , men om denna person känner för att göra det åt mig så är det helt okej , jag bjuder på tea !  =D Hihi


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0