090310- fikatime !

Hallå där köp blåbär !

I morse försov jag mig för första gången i lägenheten . Attans så klantigt av mig, men även solen har sina fläckar ! =)
Nu ska jag i alla fall dra på mig ett par strumpor och kila iväg till stan . Blir fika med Gabbe och Disa, ikväll blir det plugg- och film-mys med Elin ! =)
Innan jag drar tänkte jag bara kolla om det är någon som vet när fasen våren ska komma ?! Nu snöar det igen ju, vill ha sol och värme så jag kan få använda mina solglajjor ! Humm....

Så här tänkter jag klampa ut idag:


Tee med nitar
Satinjacka
Grå jeans
Ankelboots
Rosa nitarmband + två andra armband
Trosor+strumpor+BH

Kommentarer
Postat av: PW

Det snygga rosa nitarmbandet är från det glada 80-talet. Skitsnyggt!!!! Kram

2009-03-11 @ 11:01:51
Postat av: Anonym

tror du måste städa rummet faktist! :D

2009-03-11 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0