090623

Idag skulle jag göra allt för att få en ny tid på arbetsförmedlingen men nepp det funkar inte så, man kan inte ringa och boka om ett möte bara för att man hellre vill bada och sola hela dagen. Det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit. Igår vaknade jag sent som fasen . Klockan var väl kanske ett och då vaknade jag av att min telefon ringde. Felice och jag satte oss i köket med en megakopp kaffe (ett måste på sommaren). Vid tre kom Gabbe och hanns systerson och vi drog till en lite sjö för det första doppet. Badkruka som jag är så doppade jag mig bara. För att jag ska vara i länge krävs det att det inte blåser kallt. ! Jag är en färsking jag vet ! =D Efter det träffade vi Disafisa och gänget.
Nu ska jag dra mig ut på balkongen med ett glas vatten och en bok ! Ska väl kanske läsa igenom lite papper och leta fram kläder också.


Hört att flyga drake ska vara bra. Jag ger den en chans trotts att jag inte är en bokmänniska =) .

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0