090610

I morgon smäller det . Utspring för hela slanten. Taggad är nog ett bra ord för att beskriva hur jag känner nu och glädje blandat med lite sorg , då menar jag inte sorg för att jag kommer sakna Bauer utan för att mormor inte kommer vara med. Saknar min sötMormor helt förskräckligt mycket idag.♥
Nog om det. Idag har jag varit extremt seg. Jag, mamma och Bror drog till moster och fixade inför morgondagens mottagning. Efter det körde vi Stoffe till balen. Måste erkänna att han var riktigt stilig idag bror min. Nu ska jag ta en lång och skön dusch, testa vilken locktång jag ska använda + prova och hänga fram klänningen . Lite stressad är jag. För om katten själv fick välja så skulle hon gå och lägga sig i sängen och slöa !


Tack Fani och Disa för igår ! =D Hade jättekul . (bilden är från förra onsdagen)

Nu måste jag göra lite nytta ! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0