090627

Huhu än så länge har min helg varit megahärlig. Igår var det utgång med Felice . Stötte på massa roligheter som vanligt. Idag var jag med mamma, pappa och bror. vi tog en promenix med mackor och läsk i kylväskan la oss vid badet och solade . Mysigt mysigt ! På kvällen kom Felice in till stan . Det var menat att vi skulle sätta oss i groppen med massa folk men ingen av oss orkade , så hon drog hem ! I morgon blir det upp med tuppen för då ska jag möta Felice utanför badhuset halv 12. Kaffe , mackor , sol och bad . Som bäddat för en underbar dag ! =)


Jag och Felice parkerade våra rumpor utanför min port och huxflux gick denna sköning förbi. Han kände för att joina oss och det visade sig att han kommer från Brazilien. Härlig fylle-engelska det blev ! ;D haha


Nu ska jag plocka ihop något gott att käka sedan blir det sängen ! =)
Hörs i morgon . Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0