090609

Hejsan svejsan .
Idag ser det ut som att det blir en hemmakväll. En ofrivillig hemmakväll. =/ Men skitsamma är endå på lite pisshumör idag. Önskar bara att folk kunde hålla truten och sluta säga till mig vad jag ska göra och inte göra. I slutet gör jag endå som jag vill.
Igår spelade i alla fall Maskinen ute. Har sett dom en gång tidigare, dom är bra är dom. Tyvärr var det så jäkla trångt och varmt igår att jag var tvungen att gå ut efter 2 låtar. Skapligt lyckad kväll var det, bra musik och massa trevligt folk.
Nu ska jag gå och käka macka med kaffe. Är hungrig hela tiden =P


MASKINEN ! Alla studenter som inte var ute är våldtäktsmän ! ;D

Felice och den grymt goda efterrätten på mösspåtagningen
Matilda och hennes kompis Sophia


I'm out ! Bye <3


Kommentarer
Postat av: PW

Du kommer att bli en liten tjockis ;-)

2009-06-10 @ 12:29:18
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0