090630

Hejsan hoppsan !
Yttligare en superhärligt solig dag idag. Men idag blir det inget solande, måste skriva klart en jobbansökan som ska skickas in. Hur jag nu ska lyckas få ihop en sån är ett mysterium. Det är inte lätt , men ni ska se att jag ska klara det. Vill verkligen ha det här jobbet , tror att det är det som gör det hela lite svårare. Blir lite mer press eftersom ansökan måste vara perfekt som in i norden.
Idag ska jag träffa Felice på stan en sväng. Ska se om jag hittar någont fint till i morgon.
Igår spenderade vi hela dagen på badhuset. Jag , Felicia , Gabbe och hans systerdotter Emilia. Så himla söt tjej ! Det var jätte skönt . Låg och stekte i solen , käkade picknick och badade. Lyckat =) Nu ska jag hoppa in i duschen och förtsätta med min ansökan.




Bästis på badhuset , Söt ! =) Gabbe fillurar i bakgrunden !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, sitt inte och blogga, chatta.... Skriv din ansökan nu!!!!!!! Kram

2009-06-30 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0