090626

Hallojs !
Gud vad det fina vädret gör mig glad. De senaste dagarna har jag varit på badhuset, solat och bara varit. Skönt skönt. Igår drog jag och Felice ut på krogen. Trodde att det skulle bli skitkul, men njaa det blev så där . Det var lite folk men den braiga musiken vägde upp det hela. Så det dög, det dög. Ikväll drar vi ut igen . Festar på riktigt =) Igår hittade även en gubbe 100kr till mig på gatan . Man tackar. Mysko att han inte tog den själv men snällt som fasen ! Det gillas.
Nu ska jag gå och klä mig . Halv fem ska jag hämta Pruttis kusinerna på frita.


Felice och jag spanade katter på badhuset. ;D

Käkade mysfrulle på balkongen. Kärlek till kaffe yaao

Käkade romantisk middag innan supandet.

När Felice väl börjat spana katter kan hon inte sluta.

Nepp nu måste jag kila . PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0