090606- För vi ska ta studenten !!

Oh ledsen för extremt dålig uppdatering men det beror helt på att studentveckan har dragit igång för fulla muggar. Sedan i onsdags har jag befunnit min ute på krogen med mina underbara vänner . Men idag kände vi att en vilodag inte lät helt fel.
Allra helst inte eftersom att jag och Felicia har varit uppe med tuppen och sålt korv på flygplatsen i kyla och blåst.
I morgon är det fylle brännboll, tror inte att vi har nått lag anmält men vi pallrar oss dit i alla fall, hoppas att det blir fint väder i morgon , inte för att jag tror det men hoppas kan man ju i alla fall . =)
Jag ska lägga in massa massa bilder när jag känner att jag har ork till det . Nu ska jag skutta in i köket och rota efter något gått, sen blir det sängen för tv-tittande !


Humm ....känns som att min rump är pytte pytte älskad ! ;D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0