090726

Seegt . Jag har varit slö hela dagen . Bara legat på soffan om en potatis , börjar tröttna på det nu . Fast aa vid halv nio ska jag träffa Felicegris , vi ska försök hitta på något skoj. Annars har den här helgen varit ganska så soft . Festade i fredags, tog det lugnt hela lördagen , drog hem till Sara på kvällen och fortsatte slöa där . Ganska så skönt.

Jag tror jag tar och slänger in lite bilder från tiden som har gått . En bild säger mer än tusen ord har jag hört ! ;D


Jag och familje tog bilen 4 timmar upp i landet för att åka på överraskningsfest. 4 timmar i en bil är länge så för att fördriva tid passade jag på att vaxa benen (vilket kanske inte är det lättaste i en bil) .

Oj så god maten var ! (Denna bild är till dig faster Mia, eftersom du gillar mina matbilder ! ;D )

Jag och morsan . Extremt söta ! =D  Det var väl nästan i stort sätt det som hände där uppe.

En helt vanlig onsdag fick jag och Matilda ett spontant ryck och drog på fest. Gorby's på bussen. De är klass!

Det var en ganska så konstig fest , jag och Matilda gömmde oss på toan ganska så stor del utav tiden ! ;D

När vi inte befann oss på toan satt vi ute och babblade med wissting.

Och jaa nu i fredags var det fest med brudarna ! =D

Så här har det väl i stor sätt gått till ! Ska bli bättre på att uppdatera bloggen !
Nu ska jag hoppa iväg till vardagsrummet tror jag ! ;D
Hejs så länge ! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaah fyfan vad snygg jag är!!!

och en jävla bra fotograf på köpet, hoppas inte Wissting tar illa upp över att jag kapade halva hans hjässa :p

2009-07-26 @ 19:52:01
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0