090705 - dagarna som gått -

God morgon ! Jag vet klockan är typ fyra men jag vaknade för kanske två och en halv timma sen . Dåligt Dåligt . Hatar att vakna sent , blir så sjukt seg då. Har i alla fall fått i mig en stor kopp kaffe och snart hugger jag in på dagens andra. Anyway i fredags partayade vi för fulla muggar . Hade skitkul ! Kvällen började hemma hos Angelica med Felice och Jessica. Vi satt ute på balkongen och drack , snackade och tog massor utav galna kort. Ska försöka få tag på dom och lägga in här ! När kvällen började bli till natt drog vi in till stan och mötte upp Söta Christina. Det var i alla fall en sjukt lyckad kväll med massor utav dans =)
Igår vart det roadtripp till Valdemarsvik . Satt inne på en fullsmockad krog med Gabbe och Felice. Vi drack Fanta. Boom på den ni . Kände mig inte kry nog för en cider ! =P
Nej ni nu ska jag ta mig den där koppen kaffe och leta efter min kamera. Var kan jag ha lagt den ?!


Glajorna Christina hittade vart en Hitt ! ;D Dom ligger hemma hos mig om du vill ha dom ! =P

Bilden från i onsdags. Förfest hemma hos Felice sjukt mysig och rolig kväll ! =D

Pussheejs ♥


Kommentarer
Postat av: Christina

Klart som faan jag vill ha dom din jävel:P!



Puuh de tog tid o hitta till din blogg haha.



puss pårej sötnos

2009-07-12 @ 10:03:28
URL: http://kabro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0