090707- Jag vill skaka rock 'n rollen i min kropp ;D

God kväll mina damer och herrar !
Sitter i hemma hos moster Petra och har lite småtrisst. Idag har jag varit en riktig lektant. Jag har snickrat , eller jaa jag fick göra det tråkiga arbetet som att såga och puttsa. Skitkul ....där satt jag som en vinnare med käften full av sågspån. Men vad gör man inte för sina kusiner?! Sen har jag även läst två böcker, en om labans syster som skulle på häxkalas och sen klassikern Guldlock. Frågan är vad jag ska hitta på nu ?! Det löser sig nog (=



The lool of 2day :
Kavaj
Randigt linne
Mörka Jeans
Armband
converse

Pusshejsleverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig <3

2009-07-08 @ 04:54:42
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0