090710

God dagens . Här sitter jag i Felicias badrum medans hon badar. Ikväll ska vi först på förfest och sedan ut. Kommer nog bli riktigt kul =)
Igår var jag Felice och Sara på bio. Vi såg The Proposal. Ruggigt bra film. Saken är bara den att jag har jättesvårt att kolla på komedier bland så många människor. För när alla andra satt och skrattade satt jag tyst (eller skrattade åt damen längre fram som kan ha haft det roligaste skrattet i världshistorien) och när alla andra satt tysta låg jag och Felice på varandra och skrattade. Det roligaste var nog när hon det handlar om ramlar ner i vattnet och en tjej som sitter brevid Sara i biografen skriker ut mitt från igenstans :
- MEN NEJ HON KAN JU INTE SIMMA!
Haha vad i hela ? Det är en komedi . Filmen handlar om henne , tror hon på allvar att huvudpersonen i en komedi kommer drukna mitt i allt ? Neej så funkar det inte !
Nu ska jag snart hoppa in i duschen . Tror Felice aka SegPrutt snart är klar.


Jag och Felice för några helger sedan.
Jag är väl mindre söt på denna bild men för att vara en
vimmelbild så blir den godkänd. Finns värre ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0