090731

Hellusan ! 
Mitt huvud , ajsing vad ont det gör ...tror det beror på vädret. Ikväll ska det festas , det är ju trotts allt fredag och förhoppningsvis känns det bättre i skallen fram mot kvällen. Hade tänkt dra en sväng till moster Petra idag också, säga hej då ! =)
Igår hade jag en myskväll med Felice , satt på balkongen , käkade chips med dipp och snackade massa skit. Vet inte när jag skrattade så mycket sist ! Ren underhållning på gården när en snubbe stod och körde radiostyrd hellikopter , fastnade i ett träd , försökte få ner den med en golvmopp men lyckades på något underligt sätt få även den att fastna. Humoor !
Kvällens citat :
Jag (helt lugn. inne i min egna värld) : Du vet att blinda hör bättre än döva va ?
Felice (stolt) : aa jag vet !
Jag: Hahaha va faan HAHAHAHA
5 minuter senare !
Felice
: Ahhhh vad i ....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Hittade massa gamla bilder igår , de flesta bör nog gömmas för all framtid men lyckades trotts alla odds hitta en söt bild på mig och Felice . Så små , syns kanske inte på den här bilden , men tro mig vi va mini ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0