090707

Fy mina sömnsvårigheter börjar störa mig som in i bomben nu. I natt somnade jag vid 5 , vaknade till igen vid 6 och gick upp någon stans mellan 12.30-13.00 . Jag vill kunna somna i skaplig tid och gå upp tidigt. Gillar att hinna med lite saker på dagen . Nu är min bästa vän den stora kopp kaffe som står framför mig ! ;D
Igår va vi ett gäng som fikade på coffee, väldigt mysigt. Mangotea och skitsnack , perffa ! Senare på kvällen drog jag ut med en kompis för att snacka lite. NajsBajs ! Nu måste jag rulla vidare. Ska hjälpa mor min att vara barnvakt idag. Så halv fem ska jag hämta kidsen på frita !


Stod på balkongen här om dagen och fick syn på två paraflax som sprang runt ! Sött.....(=
En fråga , hur mycket får det plats där uppe ? Borde det inte ta slut typ...nu ?

Puss på nosen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0