Djurparken !


Malin- Zebror är coola tycker jag ! Tänk att vara en rand liksom !
Jag- Hahah va ? En rand ?
Malin- Haha jaa jag menar de kunde blivit en häst eller åsna men så fick den huxflux ränder !
Jag- Ehh jaa sant ?! =D
Malin- Men ärligt , vad skulle ni hellst vara ? En Åsna eller en Cool zeebra ?

Lukas- Danni vet du ? Noshörningarnas horn är gjorda utav hår ! ( gör en konstig min)

Söta men farliga små jävlar ! Här gnager dom på min sko och mesDanni skriker ut sin chock och rädsla !
Jag var rädd för nästan alla djur ! När fasen blev jag de ?

Emma(6år)- Usch Danni dom visade snoppen ! Hahahaha
Jag- Jaså gjorde dom ?
Emma- Jaa och nu biter dom i varandras snoppar !

Elefanten (enligt mej) Marion vägde över 1100kg Huden vägde runt 200 skadad i ögat efter att ha bråkat med en Noshörning ! Dum Jävel den där marion !

När vi äntligen kom hem till mormor och morfar så blev det skitgod mat och fika !

Nu måste jag sova om jag ska komma upp i morrn ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0