090116

Gud vad skönt med en slapp hemmakväll idag .Helt slut .
Har varit en rolig men ganska så jobbig praktik-vecka plus att vi har varit på två visningar av lägenheter.
Nämligen så att vi ska flytta från hålan in till staden , för er som inte redan visste det !
Då vet ni det nu !
Ser fram mot det massor .
Förutom att jag kommer sakna min garderob ! Snyft .


Vilken tjej skulle inte sakna en "gå-in-garderob" ?
Nu ser det lite tomt ut med kläder ,
men ni vet när det är visning ska det hellst se ut som att det
inte bor någon i huset ! ;D



Nu ska jag snart knalla upp till rummet.
Prova lite kläder kanske om jag orkar, party i morgon ju! Taggad som attans ! =D
Enda problemet just nu är klädfronten.
Hade tänkt ut kläder men sen läste jag att minusgraderna skulle hålla i sig.
Hmm hatar att frysa och nyllonisar är ju inte det varmaste !

Jaja det löser sig . Brukar det ju göra !


Hejdå rå ! Jag skuttar iväg nu , hörs i morgon ! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

va sak ni flytta :O:O nu fick ja en chock :{{ // Linnea

2009-01-17 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0