.,.

God middag !


Jag var ju så duktig för ett tag sedan med att äta halvnyttigt och gå ut och gå flera gånger i veckan !
Men efter jul så sket sig det ganska så total , blir väl så när man är fullproppad med julmat och knäck !
Det är min ursäkt i alla fall.
Nu ska jag i alla fall försöka komma igång igen.
Kom in för cirka en halvtimma sedan , jag och mammsen var nämligen ute och gick i en timma ! Bra va ?! =D
Ska även försöka träna lite gym och styrka ! 

Och det där med dåliga matvanor .
Jag är jätte sugen på choklad nu , men väljer en apelsin i stället ! Tummen upp för mig , La la la la laaaa ! =D

Förutom det så har jag haft psykologi idag (favo ämnet ) och så har jag packat lite småsaker till flytten !



Byeee ! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

haha mja men du vet hur jag är jag byter ju alltid om i sista stund ändå 8-D höhö. apelsiner är fan gott har jag oxå kommit på på äldre dar! puss (L)

2009-01-28 @ 11:44:18
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0