090114


Elin tipsade mig om denna bok och ja den är verkligen bra . Än så länge i alla fall !
Länge sedan jag fastnade för en bok men nu har det hänt ! Så om ni inte vet vad ni
ska läsa innan sängdags. Läs denna ! Ett tips från mej ! =)



+

=
Sminkborttagning !

Okej detta är något jag klurade ut här om dagen när det inte fanns
något att ta bort sminket med !

Blöt en padd med ljumet vatten och krama ur.
Klicka på lite lotion
Kladda runt och hokus pokus !

(Olivolja funkar med Prima som sminkborttagning ! )



Nu har jag inte så mycket mer att säga .
Förutom att jag har varit ännu klumpigare idag .


1. Gick ut ur omklädningsrummet med gylfen öppen , när jag skulle stänga den lite smidigt så
snubblar jag på ett rör ! Och av rädsla att ramla skriker jag till ! YES Liksom !
2. Såg inte att Elin stanade mitt i vägen och gick rakt in i henne med världens fart !
Även då vart jag lite chockad och skrek efter det följde ett
Ljudligt asgarv !
3. När vi ska gå hem trasslar jag in mej i plast med foten ,
nära på att dyka framlänges.
Klarade mej som tur var !

Inga skador denna dag men om det forsätter i denna stil vet man inte vad som kan hända !

Nu ska jag lägga mej i sängen med värmedyna på nacken och en bok i handen !

Hörs i morgon ! <3

Kommentarer
Postat av: disa

åh, habibi! den boken jag lånar av dig du är klar, Okej? :D Pysss (L)

2009-01-14 @ 23:02:00
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är så bra och så otroligt rolig praktikplats har vi _:D / elin

2009-01-15 @ 17:07:49
URL: http://elinmaria0.bogg.se
Postat av: Matilda

Hmz. vad tråkigt. Jag tror dom blev jäkligt chockade över att så många var med på kampanjen. hoppas dom hör av sig :)

2009-01-15 @ 19:28:57
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0