Rubrik.....

Oh vilken skön fredag jag har haft och det bästa är att jag inte kommer vara bakis i morgon !
Hahaha det enda som jag har klunkat idag är Cola !

Idag har jag i alla fall ägnat mej åt att äta mat, godis och kolla på film. Försökte även vara lite svensson och kolla på Let's Dance , lyckades tyvär inte kolla igenom hela utan det fick räcka efter att Laila dansat klart ! Hon är i alla fall helt klart min favorit ! Jag menar Kolla kvinnans ben ! Ge mej !!


Jag vet att ni gillar min söta min ! Jag gört i alla fall ......


Nu ska jag hoppa till sängs....glo på tv och sedan somna som en lite prinsessa !

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Disa

nej alltså jag pallar inte, vafan danni! söt är du iallafall fast dum x| :D

2009-01-25 @ 22:50:54
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0