Praktik


"Hej alla hungriga bananer
jag bjuder på ett barn ! "
Erkänn söt ! ;D haha favoriten. Jag och Felice försökte att jobba så nära den skylten som möjligt.
Bara för att den är så söt och får oss att dra på smilebanden.
Torr Fredagshumor jag vet ! ;D



Inte varje dag man får i uppdrag att göra ett Dildoskåp !
Jag och Felice såg det som en självklarhet att snickra ihop detta till brudsen på jobbet ,
så vi slog helt enkelt våra tekniska huvuden ihop.
Resultatet kommer nästa vecka klistret måste nämligen torka i tolv timmar.
Spännande va ?! Blir det en låda eller bara en hög plexie ....?!


Utöver detta så har vi nog mest skrattat och gjort bort oss idag !
Men det är smällar man får ta när det är fredag !

Nu ska jag återgå till att ha tråkigt !
Muntra upp mej och släng in en kommentar !


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0