,.

Guud så trött och seg jag är !
 Igår när jag låg framför tv:n hände det märkligaste .
Först ligger jag och tittar på handboll och sedan huxflux är det inte handboll längre, utan smekmånaden !
Tog si så där 5 sekunder innan jag fattade att jag hade somnat i en halvtimma !

Och nu sitter jag här och känner hur skönt det skulle vara att dricka en kopp te och sedan somna ett tag !
Men nej ! Nej nej nej !
Jag ska hålla mej vaken !
Dricka te kan jag göra men sova ska jag göra ikväll och det med bastu !

Nu ska jag återgå till att kolla på gammla kort .
Anar ni hur mycket jag har förändrats eller ? Huhu och tur är väl det !
Kanske att jag kan bjuda på några godingar från förr sen ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0