900126

Jag, Eva Daniella Cecilia har gått och köpt mig ett par röd-aktiga jeans. De är inte röd-röda , kanske lite mer solblekta -smultron- röda! Aaa så skulle jag nog beskriva färgen !
I alla fall så har jag tänkt mig att slita ner dem lite. Göra lite hål och liknande. Så jag bad pappa fixa fram sandpapper, grovt och lite finare. Snäll som han är så kom han hem med det idag så nu återstår bara att våga ta det där första steget. Lite nervöst. Har ju bara en chans på mig. Skiter det sig så sitter jag ju där med ett par katastrof Jeans och ett upp-och-ned-vänt leénde !
Tänkte öva på ett par för små jeans först för att vara på den säkra sidan . Smart va ?! =)


Dessa jeans är snygga eller hur ?!
Bilden är från bikbok's nya kampanj ! Nice nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0