090129

Jag är på extremt dåligt humör ! Fy fasen...om jag bara fick slå någon nu ! =D

Idag var mentor Malin på vår praktik för att visa att lärarna "bryr" sig om eleverna ! Smart drag där !

Nu ska jag knalla upp till mitt rum , leta bland mina kläder och hoppas på att jag hittar något passande till helgen !
Imorgon blir det lite sovmorgon för mig , skönt skönt...känns nämligen som att en katt har klöst sönder insidan utav min halls. Och så vill vi ju inte ha det . Därför kommer min morgon gå till att kurera den med tea och hunung !


Kommentarer
Postat av: Fani

haha så malin var på er praktikplats alltså? det måste du berätta om imorrn hahaha :D

2009-01-30 @ 00:43:23
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0