090128

Nu är jag äntligen hemma !
Slutade vid tolv men har traskat runt på stan med Felice i några timmar ! Det var skoj.
Förutom att kolla på kläder så kollade vi på massa snygga killar som krälat upp ur sina små gömställen !
Oh We love snygga killar !

Jag och Felice står och snackar om en snygging

Jag- Tänk dig hans bröst. Yeah ba ! Jag älskar bröst !
Felice- AA Jag älskar med bröst !!!!
Jag- Hahahahaha Bröst !
Felice- Hahaha jaa faan häv fram dem bara tjejer och killar !

Kan möjligen ha låtit som att vi snackade om kvinnobröst men så var då inte fallet ! Rolig var det i alla fall ! ;D

Nu ska jag gå och göra mer tea ! En kopp kändes för lite idag !


Så här såg jag ut i dag i alla fall . Med ankelboots till ! ;D

hej så länge <3



 


Kommentarer
Postat av: Felice

Häääv & gräääv ;D hahaha.. 8-)

(på cubus) Ahhhh ,slänger mig över dig och ger dig en stöt AAAAAAAHhhhhh Bigtime :D

2009-01-28 @ 20:47:17
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0