090113

Hej och hå i blöjan den blå !

Har inte en aning om vad jag ska skriva för min hjärna samarbetar inte ett dugg idag .
Har halkat och slagit mig hela dagen lång . Inget allvarligt men endå , måste jag vara en såndan klumeduns ?!
Praktiken har i alla fall varit mycket rolig idag . Jag och Elin kom på något konstigt höger in på det där med att inte
ha sex innan man gifter sig.
Och det skapade en livlig diskution som konstigt nog slutade med att
Jojje sa:
"Diskriminerade ! "
Elin och jag :
" Hahah va ? "
Jojje:
" Jaa att ni tycker att män över 30 är fula! "

Hmm ingen aning om vad det kom ifrån !
Men jaa i en diskution kan man tydligen hamna var som !

Nu ska jag kolla på tv och sova ! Hoppas att KlumpDanni är bortblåst i morgon ! ;D




Söt bild på mej och Disfis va ?!
Hittade den och blev lite kär i mitt galna smile ! xD


Kommentarer
Postat av: Fani

haha så jävla underbar bild! .D

2009-01-14 @ 02:14:18
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0