090112

Herregud i amalia så trött jag är ! Känner mej som en dränkt sill !
Kunde inte sova igår så idag på morgonen var jag en aning seg, vid 10-rasten fick Elin världens sockersug. Därför knallade vi ner till en unken liten kiosk där hon öste på med en hel del massa godis. Sockerkick? Jovars det kan man nog säga. Vart lite utav en "upp-som-en-sol-ned-som-en-pannkaka-efekt" utav det hela. Har sprungit runt hela dagen som en lite tok . Skrattandes och sjungandes , men efter duschen så slocknade jag totalt.

Mamma till morfar :
- Danni somnade visst här i soffan !
Jag- Nej då jag är vaken ! har bara vilat lite ska du se !
Mamma- Jaså ?! Men du snarkade ju !
Jag- Vaa ?! Snarkade jag ?
Mamma- Jaa ! Lät lite gulligt faktiskt ! Hihi

Hallå vad är det som händer? Jag snarkar inte ! Är det nått nytt jag börjat med eller ? Hmm....


Ibland är lärarna på våran skola helt puts väck . Och det finns inte en enda
lapp i hela skolan som ger en liten vink om var de kan vara !
Då får man vara lite kreaktiv och ta fram papper och penna , skriva en liten hälsning
och sedan försöka trycka igenom den lilla lappen genom ett litet litet hål i dörren !
Hoppas budskapet gick fram ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju alltid hoppas. :P höhö. ;P <3

2009-01-13 @ 06:15:42
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0