090107

Idag är en bra dag !

Har gått runt som en Zoobie Idag , kunde inte sova igår vilket inte resulterade i en pigg och glad Danni ! Men tur att jag har världens bästa Praktik/jobb som muntrar upp dessa dagar ! Fick min julklapp idag . En vindjacka och ett år prenumeration på valfri tidning ! Jag valde SOLO ! Hur najs är inte det ! Härlig läsning hela året plus att jag är skyddad mot vind och väder !

Andra saker som gör mej glad idag också ! Som tillexempel tanken på att jag om bara någon minut ska sätta mej i soffan och trycka i mej massa goda saker och kolla på TopModel ! =D


Gott gott i gott gott ! De är kärlek de där !

De här är med kärlek ! Julklappar så här sent efter jul ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0